Lähettäminen ja palauttaminen

Brykkar Oü ("me") on (https://www.brykkar.ee) ("verkkosivusto") operaattori.
Tekemällä tilauksen tämän sivuston kautta hyväksyt alla olevat ehdot. Niiden tarkoituksena on varmistaa, että molemmat osapuolet ovat tehneet tietoisen sopimuksen toistensa etujen puolustamisesta ja asettaneet odotuksia palveluillemme.

1. Yleinen
Tietoja osakkeista. Pyrimme pitämään tarkan kirjaa varastostamme verkkosivustolla, mutta ajoittain varastossa voi olla eroja, emmekä voi taata kaikkien tuotteiden saatavuutta ostohetkellä. Tässä tapauksessa lähetämme sinulle saatavilla olevat tuotteet ja otamme sinuun yhteyttä selvittääksemme, haluatko odottaa tilauksen täydentymistä vai haluatko hyvityksen. 

2. Toimituskulut
Toimituskulut lasketaan kassalla painon, mittojen ja määränpään perusteella. Toimitus maksetaan oston yhteydessä.
Tämä hinta on lopullinen toimituskulut asiakkaalle.

Toimitus Omnivan kaappiin Virossa maksaa 4,34 €/paketti.


3. Palautus
3.1 Palautus mielihalun muutoksen vuoksi
Brykkar Oü ottaa mielellään tavarat takaisin mielenmuutoksen vuoksi, kunhan olemme vastaanottaneet palautuspyynnön 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta ja tavarat palautetaan meille alkuperäispakkauksessaan käyttämättöminä ja jälleenmyyntikunnossa. Edestakainen lähetys on asiakkaan maksettava ja logistiikka on asiakkaan järjestettävä. Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, hyvitys käsitellään verkkokaupan hyvityksenä tulevia ostoksia varten. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun tämä toiminto on valmis.
(Brykkar Oü) hyvittää palautetun tuotteen arvon, mutta EI palauta toimituskuluja. 

3.2 Takaisin palauttaminen takuuehdoissa
Brykkar Oü täyttää kaikki soveltuvat takuuvaatimukset, jos reklamaatio esitetään 90 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Asiakkaiden on maksettava palautuksesta ennakkomaksu, mutta hyvitämme sen, jos takuuvaatimus onnistuu. Kun palautat takuun alaisia ​​tuotteita, voit Odota, että Brykkar Oü käsittelee takuuvaatimuksen 7 päivän kuluessa. 

Kun takuuvaatimus on hyväksytty, voit valita:
(a) hyvitys sinulle sopivalla maksutavalla
(b) tagasimakse kauplusekrediidina
(c) sinulle lähetetty korvaava tuote (edellyttäen, että varastossa on riittävästi)

4. Tavoitteet
4.1 Paketin lähettäminen Virossa, Latviassa ja Suomessa pakettiautomaattien ja kuriirien kanssa kestää 1-4 työpäivää.

4.2 Siirtoaika EU:ssa
Yleensä kansainvälisesti lähetetyt tilaukset kestävät 5-8 päivää.

4.3 Lähetusaika
Tilaukset toimitetaan yleensä 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen maksamisesta.
Varastomme on avoinna normaaleina aukioloaikoina, maanantaista perjantaihin, paitsi pyhäpäivinä, jolloin varasto on suljettu. Näissä tapauksissa pyrimme pitämään lähetysten viiveet mahdollisimman pienenä.

4.4 Toimitusosoitteen muuttaminen
Voimme muuttaa toimitusosoitetta asiakkaan pyynnöstä ja tarvittaessa ennen tilauksen lähettämistä.

4.5 P.O. Kasti lähettäminen
Brykkar Oü lähettää P.O. laatikko vain postin kautta. Emme voi tarjota kuriiripalveluja näihin paikkoihin.

4.6 Sotilasosoitteiden lähettäminen
Voimme lähettää sotilasosoitteisiin USPS:n avulla. Emme voi tarjota kuriiripalveluja tätä palvelua tarjoaessamme. 

4.7 Laost ulkona olevat tuotteet
Jos jokin tuote on loppunut, peruutamme ja hyvitämme loppuneet tuotteet ja lähetämme loput tilauksesta. 

4.8 Aikaraja ylitetty
Jos toimitusaika on arvioitua pidempi, ota meihin yhteyttä, jotta voimme selvittää asian. 

5. Lähetyksen seuranta
Lähetyksen yhteydessä asiakkaat saavat seurantalinkin, josta he voivat seurata lähetyksensä edistymistä viimeisimpien päivitysten perusteella.

6. Kuljetetaan vaurioituneet paketit
Jos huomaat, että paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, palauta se mahdollisuuksien mukaan välittömästi paketin tuoneelle kuriirille ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos paketti on toimitettu ilman, että olet ollut paikalla, ota yhteyttä asiakastukeen saadaksesi seuraavat vaiheet.

7. Tullimaksut ja maksut
7.1 Arvonlisävero

Tuotteen hintaan on jo lisätty arvonlisävero sellaisessa muodossa kuin se näkyy verkkosivuillamme. 

7.2 Tuontitullimaksut ja verot
Kansainvälisistä lähetyksistä voidaan periä tuontitullit ja -verot saapuessaan kohdemaahan. Se vaihtelee maittain ja Brykkar Oü kannustaa sinua olemaan tietoinen näistä mahdollisista kustannuksista ennen tilauksen tekemistä meiltä. Jos kieltäydyt maksamasta tullia saapuessasi määränpäähän, tavarat palautetaan asiakkaan kustannuksella Brykkar Oü:lle ja asiakas saa hyvityksen maksamansa tavaran arvosta vähennettynä palautuksen toimituskuluilla. Alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta.

8. Peruutukset
Jos muutat mieltäsi ennen tilauksesi vastaanottamista, voimme peruuttaa tilauksen ennen kuin lähetämme sen varastosta. Jos tilaus on jo toimitettu loppu varastosta, katso hyvityskäytäntömme.

9. Vakuutus
Paketit on vakuutettu katoamisen ja vahingoittumisen varalta kuriiriyhtiön ilmoittamaan määrään asti. 

9.1 Kuljetuksessa vaurioitunut paketti
Aloitamme hyvityksen tai korvauksen etsimisen heti, kun kuriiriyhtiö on saanut vaatimuksen tutkimisen päätökseen.

9.2 Paketin häviäminen kuljetuksen aikana
Palautamme tai vaihdamme tuotteen heti, kun kuriiriyhtiö on suorittanut tutkimuksen ja todennut paketin kadonneeksi.

10. Asiakaspalvelu
Kaikki asiakaspalveluun liittyvät tiedustelut lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@brykkar.ee.